Snälla, stanna upp och lyssna på varann!!

Alla känner nog vi så nån gång! på jobbet, eller när man pratar med vänner " som man ser inte lyssnar när man just då behöver dom som mest". Det är något ja insett på senaste tiden, Man undrar ju vad det beror på!! Är vi för" upptagna" för att se hur andra mår, eller är vi rädda för att fråga, rädd för att få helt fel svar...... Vi måste kunna stanna upp och lyssna, alla behöver vi nån som "lyssnar" någon gång i livet.. Eller att någon säger " ja finns här"  kom när du orkar, så lyssnar ja!! Vi ska vara rädda om varann....... Inte ta allt för givet!!! Ja hoppas mina vänner , min familj vet att ja finns , ja lyssnar gärna. Men ja hoppas dom finns för mig också, när ja behöver dom..... Så ja säger bara va rädda om er där ute!! Kramar Evis.....


Kommentarer
Postat av: Suss

Ja, du har helt rätt.. Man måste stanna upp och tänka ibland & ta hand om varandra. Du vet att jag finns här för dig min vän, lika så vet jag det om dig. Älskar dig min vän.

2009-08-10 @ 19:46:48
Postat av: Natha

Gumman du vet att jag alltid finns här för dig min "syster". Är jag inte i byn finns jag bara ett telefonsamtal bort. Älskar dig <3

2009-08-11 @ 01:07:50
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Olle

Håller med dej,man kanske inte kan göra så mycket men man kan finnas där o lyssna.

Jag finns här om inte bara ett telefonsamtal bort

kram OLLE.

2009-08-16 @ 03:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0