Tänker på mina vänner som har det jobbigt nu !!!

Det händer mycket just nu, Först en vän som förlora sin mamma, som inte var väntat.. Sen har min närmaste väns mormor blivit sjuk, sen har en klass  kompis fått tillbaka cancern. Varför händer allt på samma gång..... ? Det är väl en del av livet, något vi alla nån gång går igenom... Men när det händer, blir allt så jobbigt. År 2000, Hade ja det jobbigt. Först gick min pappa bort, hade väl inte träffat han så mycket, men det var ändå pappa, fast ja inte fick lära känna pappa blev det jobbigt. Många gånger fick ja höra av en del "hur kan du vara ledsen " ,du känner han ju inte!!! Han ville inte ha den kontakten med mig, varför ? kan man undra, som liten hade ja svårt och förstå , hur man kan strunta i sitt barn. och ja fick aldrig nåt svar varför heller... Fick mest bara skit från hans släkt...  Ibland kan ja känna en sorg inom mig, varför han va som han va,,, Han kunde väl inte älska sitt barn. Men ja måste  försöka gå vidare... Min mamma har alltid stötat mig!!! Tack för att du finns mamma!!!!!! <3 ..... Vi går alla igenom sorg nån gång, vi kan bara finnas där för varann.... Ja försöker jobba mig vidare i det ja gått igenom. Är inte alltid så lätt.. Men ja måste.. För att inte må dåligt.. Ja är lycklig, har den bästa kille / sambo man kan ha, Tack att du finns Micke Älskar dig!!!!!!! En underbar hund zacco, en underbar familj, och dom bästa vänner man kan ha Älskar er alla, och det hoppas ja ni vet!!!! Puss o kramar Evis.. Lova en sak, va rädda om varnn, och ta inte allt för givet!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke o Zacco

Vi älskar dig. Puss

2009-08-18 @ 12:40:13
Postat av: svärmor

Vi älskar dej också.Svärmor och svärfar Ola.Många pussar och kramar

2009-09-01 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0