Fy vad man kan bli dålig!!!

I måndags mådde ja inte bra, När ja vakna på morgonen Hade ja  super ont i huvudet , yr , snarare det bara snurra runt i mitt huvudet. Ja mådde illa som bara den. Ett tag trodde ja att mitt huvud skulle sprängas i bitar. Blev väldigt rädd ska ni veta, och när man blir rädd ( " så vet ni väl alla vad man hinner tänka , just då ")  Tills Micke fråga om ja skulle åka in. Och vad tror ni ja säger ? Jo , är du galen!!! Det är så typiskt mig det........ Ja är inte den som vill gå till läkaren ja. Men efter att ja samlat mig och tänkt, (" och då ska ni veta att det var svårt att tänka just då, när mitt huvud gjorde  så himla ont") Ok! Ja ringer, då kommer man ju fram till en telefonsvarare, som ber en lyssna på olika alternativ, ok ja lyssnar! Knappar in det ja vill . Sen säger rösten, vi ringer upp dig 11:45. ( Då var kl 10) Va skriker ja, ja måste få KOMMA NU!!!!!!! som en telfonsvarare skulle fatta det. Sen ringde dom upp mig , och ja skulle få komma till en doktor.... Åh skönt tänkte ja!!! När ja väl var där fick ja Penicilin, Plus att han sa att ja hade inflammation i nacken, så ja fick tabletter för det med. och sen fick ja tabletter för bihålorna... Börjar känna mig bättre nu, men är yr från och till en!! Men ja är snart pigg igen.. Tack Micke att du stod ut med mig, den dagen....... Puss o kramar Evis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0