Vill bara säga hur mycket ni betyder för mig!!!!

Snälla förlåt !!! Förlåt att ja inte skriver så mycket nu. Men tiden räcker inte till just nu.. Har haft så mycket att göra. Och har mycket som ska göras.. Känner att ja inte räcker till just nu.. Kan ni förlåta mig ??  Ja hoppas ni vet hur mycket ja , Älskar er... Och att ni betyder mycket för mig.. Alla i min familj och vänner... Utan er skulle livet vara ännu jobbigare. Ni är dom bästa man kan ha.. Ja vet hur mycket ja tjatar , om att man ska säga vad man tycker om varnn.. Men ja är sån!! Därför säger ja det igen. Ja älskar er!!!  Tack för att ni finns i mitt liv... Puss o kramar.. Va rädda om er... Evis

Kommentarer
Postat av: Natha

Och vi älskar dig otroligt mycket med!!!! Du är en ängel, en hjältinna. Puss min älskade "syster" <3

2009-10-25 @ 21:35:56
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Evis

Tack Natha!! Älskar dig.. Puss o kramar

2009-10-25 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0