Idag tänker ja på dig pappa...

Idag pappa ,har du varit död i 10år. Va tiden rinner iväg... Egentligen vet ja inte om ja kan kalla dig pappa,för du har aldrig funnis där för mig, som en pappa ska göra. Men ändå så är ja ju din dotter..Tänker ofta på hur det skulle vara om ja visste ,nå om hur du var som person.. Tänkte du på mig nån gång, varför svek du mig, varför fanns du aldrig där för mig. när ja behövde dig som mest... Dom svaren kan ja aldrig få veta.. Som liten hade ja svårt att förstå hur ens egen Pappa kunde skita i sitt barn.. Varje gång ja tänker på det, blir ja arg , ledsen.. Men ja måste gå vidare i mitt liv.. Och ja lever i nuet!! Vill bara Tacka min mamma för att du alltid har funnits vid min sida!! Älskar dig Mamma..    Va rädd om er!!<3<3<3<3 Många kramar Evis

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kommer alltid att finnas vid din sida Evis, det vet du <3



Älskar dig!!

2010-03-08 @ 19:36:16
Postat av: Evis

Tack Anna!! Älskar dig<3<3<3

2010-03-11 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0